Fjärilar i magen!

Åååååå! 3 Okt ska jag tävla! jag har en massa fjärilar i magen! jag tränar typ varge dag men nu sitter jag hos morfar och i morn är det begravning för vem vill jag inte skriva. men nu ska vi ha lite kul! min design är inte så snygg men jag jobbar på den. jag är fortfarande hostig men i går fick jag dricka värsta äkliga medicinen! UCH! jag har data förbud för att jag sittit vid datorn så mycket, så detta kanske inte blir ett så långt inlägg. ville mår bra och vi hoppade 40 i fredags! vi har blivit ett par nu. opps hinner ej mer nu.......................


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Tuva

Vad för tävling ska du åka till?

Du har ju frågat om jag vil följa med på nån tävling nån gång om jag får för din mamma och dig så vill jag följa med men om det är för långt bort då följer jag inte med.En fråga vilka dagar är du i stallet maila dom till mig nån gång.Juste!!!!! du har inte min mail adress jag kan sms den till dig så kan vi maila till varandra.

OJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELSA ville från mig.



lycka ISAtill på tävlingen kör hort VILLE&TUVA

KRAM DIN STALLKOMPIS LISA

2010-09-25 @ 18:30:41
Postat av: emelie

HEJ!

Det var länge sen vi prata du undrar säkert vem det e som skriver men det få du veta i slutet.Jag hoppas Ville mår bra han e bara ssssssssssssssååååååååååååå gullig.Lycka till på tävlingen (det kanske är lite sent att önska dig lycka till hoppas det gick bra) Är det Lisa som gick på min förra skola?Hälsa Lisa om det är hon.Hälsa Klara W också.Och alla hästar på GURS. Och den vicktigaste VILLE!

Kram emelie som kanske skulle blivit medryttare på Ville <3

2011-01-03 @ 15:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0