Ville klipps!

Hej,

jag sitter hos min morfar och längtar tills att få komma hem till Ville igen! Ville klipptes i går och fick ett hjärta på varje sida av hans rumpa (lägger upp bilder på dom i morn) han är ur söt! Jag har feber och är hostig *host* * host* så jag vill komma hem snart igen. Ville mår super men har varit halt under sommaren jag håller på att rida i gång honom nu. Eftersom jag är så hostig så fick jag dricka värsta äkliga medicinen i dag så nu är mamma och köper tabletter i stället (sjönt!). Jag håller på att  hosta igäl mig skäns det som *HOST* *HOST*! Jag mår nog bättre tills på måndag (för det är ju lör i dag). Det har kommigt massa nya hästar till stallet nu som Ville håller på att bekanta sig med just nu. Fanny har hyrt en häst här är lite info om den: Namn: Bandit Kön: valack ras: korsning mellan haflinger och wels Kat.: c-ponny ( har hemmsidan www.fannyochzafir.blogg.se men vet inte om dom har skapat en ny då kan jag skriva det (om du vill det så kommentera det). Nu måste jag skriva på min hemsida www.tuva.se och www.tuvase.blogg.se. Kommentera gärna på www.celine.blogg.se och skriv att det var jag som tipsade;)



// Tuva och Ville


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0