Lite ställning och form.

I dag så har vi ridit ut som framskritning och sedan har vi ridit på volten lite med Matilda och Robin. Det gick bra och han var pigg men hade 7 STORA festingar! Vilgot bockade 18 gånger! Jag har också sampoonerat Ville så han vart ren och fin. Nu längtar vi efter vintern!

// Tuva och Ville



Vilgot är min lilla ponny som är en riktig buse!Vilgot är min lilla ponny som är en riktig buse!
Vilgot är min lilla ponny som är en riktig buse!
Vilgot är min lilla ponny som är en riktig buse!
Vilgot är min lilla ponny som är en riktig buse!  Ååå trava i snön är härligt!
Bilder av: Fanny Jacobsson som har bloggarna: galenfanny.blogg.se och zafirochfanny.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0